onsdag 23. juni 2010

Challenge #36 at Mo's Digital Pencil

Et kort laget til utfordringen hos mos digital challenge utfordringen var Dry Embossing.
Jeg har funnet fram min gamle craftrobo igjen,. Fikk aldri helt testet den ut da jeg kjøpte den, men har tenkt mange ganger å prøve den skikkelig. Så jeg satte meg ned og fant gratis filer og kuttet i vei. ikke alt ble like vellykket, men da jeg endelig fikk craft roboen til å funke, fikk jeg kuttet ut denne flotte rammen som jeg fant hos  monicas-hobbysida hun har masse flott, litt små mønster så craft roboen min slet litt. :) Det var ihvertfall gøy å prøve og jeg kommer nok til å bruke den igjen. Ellers så har jeg  brukt sizzix emmbossing plate og blader, blomster fra prima og blomsterknopper fra storyteller. Motivet er fargelagt med promarkers.
















21 kommentarer:

Wenche sa...

Sååå vakkert, Bodil!!!! Den rammen var helt rålekker!! Må nok inn å titte der. Ellers så kan jeg tipse deg om denne siden: http://pennyduncancreations.blogspot.com/ Alle filene hennes er laget i formatene: SVG, GSD, DXF og WCP. Der er det fantastisk mye velge i!!!

Ha en flott dag!
Klemmer fra Wenche :0)

anne bodil sa...

Tusen takk for tipset Wenche! Der var det mye flott!! Må garanter inn der igjen. :)

Unknown sa...

WAUW what a great card!
Greetings Ageeth

Riet sa...

So beautiful card Anne,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Grethes scrappehjørne sa...

Så utrolig flott...
Grethe

Pinklady 68 sa...

Wow, så nydelig kort, Bodil!
Helt rålekre rammer og lekre farger du har brukt! Og så søtt motiv:-)

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Unknown sa...

Your cards are so pretty! I am in awe every time I see one. What die/punches are you using with the borders and hearts? They are beautiful! Thank you for the free digi's....your the best!

The Wired Angel sa...

Your card is gorgeous.. all of the embellishments really make this so special. Glad you could play along with us this week at Mo's challenge. Peggy x

Anne sa...

Så flott da!
Rålekker punch-bord. :)

Anonym sa...

Et dejligt kort - det ser så godt ud med den punch -border.

Ville lige vise dig hvad jeg har brugt et af dine freebies til:

http://alfiedesign.blogspot.com/2010/06/extra-cute-10-hobby-og-fritid.html

martha velasco prieto. sa...

beautiful stamp and beautiful card!love the little flowers and the sweet colors!

Lambi sa...

Nydelig kort! Herlig stempelmotiv, og mange flotte rammer du har brukt! Dette var lekkert! :) Klem

Karin sa...

Så gjennomført og lekkert kort (",) og utrolig flott ramme!
Hilsen fra Karin

WencheP sa...

Dette ble helt skjønt! Utrolig lekker den rammen rundt! Fantastisk flott kort med flotte detaljer.

Lekkert! :)

*Michaela* sa...

WHat a fantastic border! The card is super adorable.
Fantastic coloring and everything.
Hugs,
Michaela

Elaine L. sa...

Wonderful card! I love the lacy borders and pretty flowers. Thanks for sharing it with us in Mo's Challenge this week.

Marianne's Craftroom sa...

Buatiful. I love that frame. Marianne x

Spyder sa...

This is amazing!! Love everything about it!
(Lyn)

Vee sa...

Hello Anne, I came accross your blog by chance and I must thank you for all the wonderful free images. You drawing is superb. I like this card very much too, the image from Mo is really cute and I like the design you have used.
I have tried adding to your followers but it is not working very well. I will come back another day and try again as I really love your work.
xx Vee

toneal sa...

Nyyyydelig kort :)))

Edith sa...

Wow, this is so beautiful! Love your attention to details! Great card!
Greetings from germany!
Edith